آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث درمانگاه خیریه در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این مراسم مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر اهمیت توسعه شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: تشکیلات عظیم بانک ملی، فرصت کافی برای پیگیری مسائل شهرستان را ندارد؛ اما آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاری در شهرستان کبودراهنگ اعلام می‌کند.

عبدالناصر همتی گفت: برای جلوگیری از فرصت‌ سوزی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک برای آغاز سرمایه‌گذاری در شهرستان کبودراهنگ دعوت می‌کنم تا کار ماندگاری در همدان و کبودراهنگ انجام شود.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای بازگشت بانک ملی به مسیر اصلی فعالیت خود، توضیحاتی در خصوص تأثیر مثبت مذاکرت هسته‌ای بر سیستم بانکداری کشور و طاقت‌فرسا بودن تحمل شرایط تحریم بیان کرد و افزود: هم اکنون دولت هزار میلیارد تومان به دلیل سیاست‌های پیشین که اکنون زمان مناسبی برای صحبت در مورد آن نیست، به بانک ملی بدهکار است و بانک ملی استان همدان، 98 درصد تسهیلات قرض‌الحسنه را پرداخت کرده است.

دکتر همتی افزود: دولت برای اقتدار خود بخوبی ایستادگی کرد و با تدبیر، بندهای بسته شده بر اقتصاد ایران را باز کرد و این در حالی است که رکود همراه با تورم در اقتصادهای دنیا، خیلی کم پیش می‌آید که رفع آن، زمانبر است.

وی ادامه داد: با نظارت مقام معظم رهبری، مسیر سیاست‌های خارجی کشور بخوبی طی می‌شود؛ چراکه مصالح ملی ایجاب می‌کند که با حفظ عزت ملی از تحریم‌‎ها عبور شود.

دکتر همتی به عنوان یک شهروند همدانی از پیگیری‌های مثبت استاندار همدان قدردانی کرد و گفت: محدودیت اعتبارات از نظر تخصیص منابع برای استان و شهرستان کبودراهنگ وجود ندارد و ما خواهان تحول در مجموعه شهر، روستاها و بخش‌های استان هستیم.

وی، احداث پروژه درمانگاه خیریه را فرصتی برای اعلام آمادگی بانک ملی به منظور مشارکت در کارهای بزرگتر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری استاندار و رئیس دانشگاه، پروژه‌هایی با ابعاد بزرگتر با مشارکت این بانک انجام شود.

استاندار همدان هم وجود دکتر همتی در زمینه علم بانکداری و اقتصاد را برای کشور و استان افتخارآفرین دانست و گفت: بانک ملی ایران باید بزرگترین، مهمترین، کارآمدترین و تأثیرگذارترین بانک کشور باشد که با تدبیر دکتر همتی و استفاده از شرایط بانکداری و اقتصاد، مشکلات ساماندهی شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با کارشناسان بانک‌ها در روزهای گذشته به منظور رفع نواقص در بدنه امور، گفت: استان همدان از برکت تفکر دکتر همتی بهره‌مند است و نمونه بارز آن حمایت بانک ملی از مجتمع فولاد ویان است.

نیکبخت با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی طبق تأکیدات مقام معظم رهبری، گفت: دولت تدبیر و امید با حمایت‌های انجام شده و بهره‌‎مندی از تفکر اقتصادی سالم با توجه به ارتباطات سیاسی با دیگر کشورها و پیروزی در مذاکرات، رشد اقتصادی 8 درصدی را ایجاد کرد.

وی همچنین از اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از اقدامات برجسته دولت تدبیر و امید یاد کرد که کمک زیادی به بهبود کار و پیشرفت کشور کرد.

استاندار همدان ضمن ابراز رضایت از همکاری خوب طوماسی سرپرست امور شعب بانک ملی استان همدان، گفت: بانک ملی به جایگاه شایسته خود رسیده است.

نیکبخت، پرداخت وام ازدواج به جوانان در استان بخصوص شهرستان کبودراهنگ و در نظر گرفتن تعداد قابل توجهی وام قرض‌الحسنه برای این شهرستان از سوی بانک ملی را خواستار شد.

وی افزود: اگر سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های اساسی در شهرستان کبودراهنگ اعلام آمادگی کنند تا جایی که این شهرستان بتواند جزو شهرستان‌های پیشرفته استان قرار گیرد، بانک ملی از این مشارکت، حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.