بانوی قایقران تیم ملی گفت: برای حضور در مسابقات سهمیه المپیک تاکنون به 80 درصد آمادگی رسیده‌ام.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و‌ آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دو دوره تمرینات رشته روئینگ بانوان در دریاچه آزادی برگزار شد و امروز سومین اردوی تدارکاتی این رشته در دریاچه آزادی پیگیری می شود.

پس از اتمام این دوره مرحله جدید تمرینات بانوان روئینگ سوار از 10 دی در کیش آغاز می شود و با توجه به اینکه در سال المپیکی به سر می بریم این قایقرانان باید آمادگی پاروزنی خود را حفظ کنند.
 
مهسا جاور، ملی پوش قایقرانی در این خصوص گفت: مهمترین مسابقه ای که پیش رو داریم رقابت‌های کسب سهمیه المپیک است که اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود و یکی از کمبودهای ایران نداشتن پیست مناسب برای تمرین است، از طرفی با توجه به شرایط آب و هوایی به وجود آمده باید به تمرینات بدنسازی رو آوریم.
 
وی افزود:در پیست سر پوشیده تمرین کردن بسیار مشکل است و از طرفی فدراسیون اردوی کیش را در نظر گرفته زیرا امسال کسب سهمیه مشکل و با سایر سال های المپیکی متفاوت است.
 
جاور در ادامه تصریح کرد: از سویی زمان رکوردها در کشورهای دیگر خیلی فرق می کند اما امیدوارم آمادگی ام به حدی برسد که بهتر از مسابقات قبل که برنز کسب کردم حاضر شوم.
 
وی تاکید کرد:هم اکنون آمادگی ام به 80 درصد رسیده است اما تا آن زمان با آمادگی کامل حضور پیدا خواهم کرد. در مسابقات قهرمانی جهانی، چین اول شد و سهمیه گرفت و کشور اندونزی هم دوم شد و بعد از آنها ما بودیم، اما کشورهای کره و ویتنام نیز خوب تمرین می کنند و فاصله اندکی با ما دارند.
 
جاور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه 7 قایق اول سهمیه المپیک را کسب می کنند و اندونزی با سه ثانیه فاصله توانست مدال نقره را کسب کند باید تلاش زیادی صورت گیرد تا بتوانیم جواز حضور در المپیک 2016 را کسب کنیم.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار