بانوان روئینگ با برنامه ریزی منسجم برای حضوری موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می شوند .

به گزارش خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بانوان ملی پوش روئینگ با 6 پاروزن برای حضور در مسابقات کسب سهمیه برای سال اینده برنامه‌های متعددی دارند و هم اکنون دومین اردوی تدارکاتی داخلی خود را می گذرانند.

با توجه به شروع فصل سرما تمرینات بدنسازی و قدرت بدنی پاروزنان آغاز شده است و اندک اندک به سمت آمادگی کیفی و موثر برای شرکت در المپیک پیش می روند.

در این خصوص مصاحبه‌ای با مربی تیم ملی روئینگ بانوان افشین فرزام انجام دادیم که وی دراین خصوص گفت: برنامه‌ریزی را به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه داده ام تا حضور در المپیک برنامه‌هایم توسط ریسس فدراسیون و وحید مرادی (دبیر فدراسیون ) مورد تایید قرار گرفته است که به این منظور تا به حال2 اردو در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم و در بهمن ماه به مدت 4 هفته در اسپانیا اردو خواهیم زد.

وی افزود: پس از اتمام تمرینات در اسپانیا در فروردین اردوی تدارکاتی در کره جنوبی یا چین خواهیم داشت و هم اکنون نیز مشغول گرفتن روادیدها هستیم .

فرزام در ادامه خاطر نشان کرد: پریسا احمدی از پاروزنانی بود که پس از قهرمانی کشور وی را رصد کردم و بههمین منظور برای ادامه تمرینات به اردوی تیم ملی می پیوندند و رکسانا دهقان که متولد کانادا است اما پدر و مادرش در ایران به سر می برند نیز تست‌گیری‌های لازم را از او رفته‌ام اما چون قبلا تک پارو کار می کرد برای ادامه فعالیت خود بایدجفت پارو کار کند و فعلا مرخصی گرفته تا برای ادامه کارهایش به کانادا برود و بر‌گردد.

وی یادآور شد: تمرینات را با 6 پاروزن شروع کرده‌ام اما برای کسب سهمیه سه نفر انتخاب خواهند شد.

فرزام در خصوص اینکه برای اردوهای تدارکاتی برون مرزی این 6 نفر را می‌برند تاکید کرد: برای اردوی تدارکاتی اول که اوایل دی ماه در کیش برگزار می شود هر 6 نفر را می بریم اما برای اردو های برون مرزی 4 ورزشکار انتخاب خواهند شد و اوایل اردیبهشت سال آینده نیز تمام سعی مان به کسب نتایج درخشان است زیرا فدراسیون از تیمم تا به  حمایت فراوانی کرده است و امیدوارم این حمایت ها تا زمان مسابقان ادامه داشته باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار