سرمربی تیم ملی ترامپولین ایران در مسابقات قهرمانی جهان خبر از درخشش ورزشکاران ایران اسلامی و کسب مقام یازدهمی مسابقات ترامپولین قهرمانی نوجوانان جهان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نوظهوری گفت : مسابقات بخش ترامپولین رقابتهای قهرمانی جهان در اودنسه کشور دانمارک با حضور چهل کشور حاضر در مسابقات سطح A دنیا ، سی و دو کشور در رده سنی نوجوانان برگزار شد و در کمال ناباوری همگان ، تیم ایران با درخشش خیره کننده ورزشکاران و زحمات مربیانشان در اولین حضور خود در قهرمانی سطح A دنیا در نتایج تیمی توانستند به مقام یازدهم این مسابقات در رده سنی نوجوانان  دست یابند و بالاتر از آلمان ، انگستان و روسیه قرار گیرند.

وی تصریح کرد : همچنین در بخش رقابتهای انفرادی از بین هفتاد و نه نفر شرکت کننده از سی و دو کشور محمد سعید آبادی به مقام پنجاه و پنجمی ، امیر حسین سلامی به مقام  61، مهدی حسین زاده به مقام 63 و امیر حسین سلمانی به مقام 69 دست یافته است.

نوظهوری در ادامه تصریح کرد : نکته اساسی و قابل تامل آنست که با وجود اولین تجربه شرکت در این سری از رقابتها بچه های نوجوان ما هیچ یک برنامه هایشان را قطع نکرده و کارشان را به نحو احسن اجرا کردند که این موضوع با عنایت به عدم تجربه مسابقاتی قابل تقدیر و قدردانی است.

امیرحسین سلمانی و امیرحسین سلامی به همراه حبیب نوظهوری از آذربایجانشرقی نمایندگان استان هستند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.