رئیس اداره بهزیستی هشترود افزود: 3640 نفر معلول در شهرستان هشترود وجود دارد که فقط 20 درصد این افراد از خدمات بهزیستی بهره مند هستند و 80 درصد باقی مانده محروم از خدمات بهزیستی می باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ معصومی گفت: معلولین بزرگترین چالش کشور هستند به همین خاطر این قشر جامعه بعد از اینکه توسط بهزیستی درصد بندی شدند به اندازه درصدهایشان حقوق ماهیانه به آنها تعلق خواهد گرفت.

وی افزود:با وجود اینکه نیروی انسانی موجود در بهزیستی هشترود نسبت به مراجعه کنندگان کم است اما با این حال 58 وظیفه که بر عهده این سازمان گذاشته شده را  بهزیستی هشترود به نحو احسنت انجام میدهد و به صورت شبانه روزی در خدمت مراجعه کنندگان است.

رئیس اداره بهزیستی هشترود تصریح کرد: 3640 نفر معلول در شهرستان هشترود وجود دارد که  فقط 20 درصد این افراد از خدمات بهزیستی بهره مند هستند و 80 درصد باقی مانده محروم از خدمات بهزیستی می باشند.

معصومی ادامه داد:در آینده نزدیک 22 واحد از ساختمانهای مسکن مهر و دو معلوله در اختیار افراد دارای اولویت قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت:اعتبارات بهزیستی هشترود نسبت به سالهای گذشته 50 درصد افزایش یافته  و 11 میلیارد تومان  در حوزه معلولین هزینه شده است.

رئیس بهزیستی هشترود اشاره کرد:1100 نفر معلول جسمی و حرکتی و 392 نفر بیمار روانی  تحت پوشش  بهزیستی هشترود است و مددکاران این اداره به این عزیزان خدمات دهی میکنند.

گفتنی است:هفته آینده انجمن معلولین توانمند  در هشترود ایجاد خواهد شد.
 
 انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.