سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص جلسه امروز هیات مدیره توضیحاتی را ارائه داد.

خروجی جلسه هیات مدیره از زبان جهانیان
شهاب جهانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص خروجی جلسه هیات مدیره استقلال گفت: در جلسه امروز در خصوص موارد مختلفی از جمله انتخاب رییس آکادمی باشگاه استقلال بحث و تبادل نظر صورت گرفت و قرار شد رییس آکادمی از میان آقایان روشن و شهریاری که هر دو کاندیدای اصلی ریاست آکادمی استقلال هستند انتخاب شوند.

بنابراین منتظر هستیم تا این دو بزرگوار برنامه‌های خود را به هیات مدیره ارائه دهند تا بررسی های لازم صورت گیرد. دوشنبه هفته آینده رییس آکادمی را معرفی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز تصویب شد که حامی مالی باشگاه به تعهدات مالی خود عمل کند و با تعیین بودجه بدهی‌های  فصل جاری از جمله قرارداد مربیان و بازیکنان پرداخت شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر مواردی که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت بحث تقویت تیم در نیم فصل دوم بود و اعضای هیات مدیره نیز بودجه‌ای را برای جذب بازیکنان در نیم فصل دوم در نظر گرفتند و قرار شد با توجه به لیستی که مظلومی سرمربی تیم در اختیار هیات مدیره و مدیرعامل قرار خواهد داد اقدامات لازم برای جذب بازیکنان در نیم فصل صورت گیرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: جهانیان ، مظلومی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار