سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، با انتشار پیامی حضور قلعه نویی در تراکتورسازی را تبریک گفت.

جهانیان:‌ امیدوارم استقلال تراکتور را شکست دهدشهاب جهانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور قلعه نویی در تراکتورسازی گفت: قلعه نویی زحمات زیادی را برای استقلال کشیده و جا دارد از طرف خودم و اعضای هیات مدیره و باشگاه استقلال،حضور وی در تراکتور سازی را تبریک بگویم و برای قلعه نویی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره بازی استقلال مقابل تراکتور سازی بیان کرد: امیدوارم استقلال در مقابل تراکتور سازی در هفته سیزدهم برنده میدان شود و با شکست تیم تراکتور سازی با دست پر به تهران باز گردد.

جهانیان در پاسخ به این سوال که آیا حضور قلعه‌نویی بازی استقلال را با تراکتور‌سازی حساس خواهد کرد یا خیر گفت: بازی با تیم تراکتور‌سازی همانند دیگر بازی‌های لیگ برتر حساس است، البته باید بگویم این بازی تنها از لحاظ اینکه تراکتور‌سازی تیم ریشه‌دار و استخوان‌داری است حساس خواهد بود و ما به حضور قلعه‌نویی در این تیم احترام می‌گذاریم.
 
در هر صورت تیم تراکتورسازی نایب قهرمان فصل قبل و یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان خواهد بود و از این بابت این بازی می تواند حساسیت خاصی داشته باشد.

جهانیان در پایان ارتحال پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام هشتم را بر تمام شیعیان جهان تسلیت گفت.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار