سخنگوی باشگاه استقلال از اعتراض به رای کمیته انضباطی مبنی بر جریمه میلیاردی این تیم خبر داد.

جهانیان : به رای کمیته انضباطی اعتراض خواهیم کرد/ مذاکره کننده اصلی نقل‌و‌انتقالات جویباری است
شهاب جهانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شکایت غلام‌نژاد و جمشیدیان و محکوم شدن باشگاه استقلال به پرداخت جریمه یک میلیاردوصد میلیون تومانی اظهار داشت: در هر صورت این مساله باید بررسی شود و ما به رای کمیته انضباطی اعتراض خواهیم کرد اما با صحبت‌هایی که با کمیته انضباطی انجام خواهیم داد امیدوارم این مشکل را کنیم. ضمن اینکه اعتقاد داریم حقی نیز پایمال نشود.

وی در خصوص اینکه برای نیم فصل دوم بازیکن داخلی یا خارجی جذب خواهید کرد گفت: در ابتدا اولویت‌ها با بازیکنان داخلی است اما  اگر مظلومی بازیکن خارجی نیز مد نظرش باشد به طور حتم این کار را انجام خواهیم داد و با توجه به بودجه‌ای که برای جذب بازیکنان در نیم فصل در نظر گرفتیم سعی داریم از هر لحاظ امکانات را برای سرمربی فراهم  کنیم تا تیم برای ادامه مسابقات مشکلی نداشته باشد و بتواند قهرمان لیگ شود.

وی در مورد اینکه چه فردی در نیم فصل با بازیکنان مذاکره می‌کند گفت: جویباری در ابتدای فصل در نقل‌و‌انتقالات تیم دخیل بود و حرفه‌ای عمل کرد بنابراین وی همچنان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و مذاکره کننده اصلی نقل‌و‌انتقالات جویباری است. احتمال دارد امیری نیز در این امر به جویباری کمک کند.

سخنگوی باشگاه استقلال همچنین در مورد شعارهای سرداده شده علیه مظلومی بیان کرد: افرادی که علیه مظلومی شعار می‌دهند از کسی خط نمی‌گیرند و وابسته به شخص خاصی نیستند بلکه آن‌ها فقط احساساتی شده بودند و شعار دادن آن‌ها نیز به همین علت بوده است و به طور کلی نیت منفی نداشتند. امیدوارم به لطف هواداران استقلال تیم قهرمان شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار