سرمای هوا فضای دانشگاه های استان قزوین را هم سرد و بی رونق کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛با وجود فعالیت 55 دانشگاه و موسسه آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی با بیش از 120 هزار دانشجو در استان قزوین، امروز خبری از مراسم ویژه روز دانشجو گزارش نشده است.

این در حالی است که دانشگاه های دولتی در بیشتر شهرها، امروز را به دانشجویان اختصاص دادند و انتظار می رفت نظیر چنین برنامه ای دست کم در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و یا دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که بیش از 35 هزار دانشجو در آنها تحصیل می کنند برگزار شود.

تنها در دانشگاه پیام نور استان امروز مراسمی  برای گرامیداشت شهدای دانشجو با نام  روایت غربت برگزار شد.

در همین حال روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین اعلام کرد: قرار بود امروز مراسمی با حضور حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در این دانشگاه برگزار شود که لغو شد.

البته مسولان این دانشگاه به این نکته هم اشاره کردند که دیشب استاندار قزوین در برخی از کلاسهای درس ین دانشگاه حاضر شده و به دانشجویان و اساتید شاخه گل اهدا کرده است.

دانشگاه آزاد قزوین هم اعلام کرد ، در این روز از دانشجویان با اهدای شاخه گل استقبال کرده است.

در همین حال که بارش برف، سردی هوا و به دنبال آن یخبندان معابر، غالب مدارس استان را به تعطیلی کشاند، شایعه ای به نقل از صدا و سیما در شبکه های موبایلی مبنی بر تعطیلی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین منتشر شد که البته نتوانست کلاس های درس دانشگاه را به تعطیلی بکشاند.    

پیش از این اخباری مبنی بر حضور چهره های شاخص کشوری در مراسم روز دانشجو در دانشگاه های قزوین در شبکه های اجتماعی به گوش می رسید اما با فرا رسیدن این روز مشخص شد که دانشگاه ها در کمتر از سه ماه به برگزاری انتخابات، برنامه ای از جنس تریبون های آزاد، کرسی آزاداندیشی و یا همایش های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی صنفی ندارند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.