مدیر عامل شرکت گاز استان از افزایش بیش از 600 هزار متر معکب مصرف گاز نسبت به روز گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نجفی با بیان اینکه مصرف گاز در استان قزوین با سرد شدن دما افزایش یافته است گفت: در24 ساعت گذشته 11 میلیون و 260 هزار متر مکعب گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان مصرف شده است که این مقدار غیر از مصارف بخش نیروگاهی است.

وی افزود : طی 48 ساعت گذشته 21 میلیون و 919 هزار متر مکعب گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان مصرف شده که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است.

نجفی خاطر نشان کرد : شرکت گاز استان برای توزیع گاز طبیعی در استان آمادگی کامل را داراست اما این فرآیند نیازمند صرفه جویی مشترکین است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین افزود : 98 درصد از خانوار های شهری و 75 درصد از خانوار های روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی  از هم استانی ها در خواست کرد با رعایت مواردی ساده همچون پوشیدن لباس گرم و مناسب در منازل، استفاده از پرده های ضخیم، بسته نگاه داشتن درب اتاق هایی که از آن استفاده نمی شود و اصلاح و بهینه سازی شوفاژ خانه ها شرکت گاز را در خدمت رسانی مطلوب در فصل زمستان به مصرف بهینه گاز یاری رسانند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: افزایش ، مصرف ، گاز ، قزوین ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.