فرمانده انتظامی استان قزوین از اسکان بیش از 7 هزار نفر از مسافران در مساجد و امامزاده‌ها به دلیل کولاک شدید در جاده‌ها و آزادراه‌های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سردار مهدی محمودی افزود: به دنبال بارش شدید برف و کولاک در این استان شاهد مسدود شدن همه محورهای مواصلاتی به جز آزادراه قزوین - تهران و جاده قدیم قزوین به رشت هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این محور نیز تردد به کندی صورت می‌گیرد، ادامه داد: شهروندان از سفرهای غیرضروری و ورود به جاده‌ها خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران ناجا و دستگاه‌های خدماتی تمام تلاش خود را برای رفع انسداد محورهای مواصلاتی به کار بسته‌اند اما با توجه به وضعیت جوی حاکم در جاده‌ها به ویژه در ارتفاعات،‌ از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ و لوازم گرمایشی جلوگیری می‌شود.

این مسئول با تأکید بر عدم سفرهای غیرضروری، از هموطنان خواست تا در صورت اجبار، قبل از سفر، علاوه بر اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن خودرو، باک بنزین خودرو خود را پر نگه داشته و حتماً خودرو خود را به زنجیرچرخ مجهز کرده و پوشاک گرم و مقداری خوراکی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.