نمایشگاه عکس، پوستر، مقاله و ماکت با موضوع «اشکال مختلف استکبار جهانی» به مناسبت روز دانشجو توسط دانشجویان مؤسسه آموزش عالی شهرستان آبیک برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ به همت معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی مولانا شهرستان آبیک به مناسبت روز دانشجو نمایشگاه «اشکال مختلف استکبار جهانی و علم در خدمت صلح و توسعه» در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری باران شهر آبیک برپا شد.

در این نمایشگاه 20 دانشجوی دختر و پسر رشته‌های شهرسازی، معماری و حسابداری آثار خود را در قالب مقاله، عکس، پوستر، ماکت و شیت طراحی به نمایش گذاشتند.

معاون فرهنگی مؤسسه آموزشی عالی مولانا شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: طی فراخوانی از روز 13 آبان‌ماه به دانشجویان این مؤسسه برای شرکت در نمایشگاه اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته بود.

فاطمه احمدی افزود: دانشجویان در این نمایشگاه 46 عکس، 20 پوستر، 15 مقاله، 10 ماکت و هشت شیت طراحی با موضوع اشکال مختلف استکبار جهانی و علم در خدمت صلح و توسعه را به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه دانشجویان با توجه به تخصص و رشته تحصیلی آثار و ایده‌های خود را به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو در معرض دید عموم قرار دادند.

نمایشگاه اشکال مختلف استکبار جهانی و علم در خدمت صلح و توسعه به مدت سه روز در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری باران آبیک برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: نمایشگاه ، عکس ، پوستر ، آبیک ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.