اجراي طرحهاي عمراني و توسعه اي در مرکز آموزشي پژوهشي و درماني امام رضا(ع)در طول يک سال گذشته موجب افزايش خدمات رساني و رضايت مندي بيماران شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، رئيس مرکز آموزشي پژوهشي و درماني امام رضا(ع) توسعه و بهسازي بخش جراحي، تاسيس مرکز جامع قلب به منظور ارائه تمامي اقدامات تشخيصي و درماني بيماريهاي قلب از جمله اکو، اکومري، تست ورزش و نوار قلب، جراحي قلب، توسعه و بهسازي بخش آنژيوگرافي قلب، جابجايي بخش بيهوشي، بهسازي بخش قلب، تکميل پروژه ساختمان الحاقي به بخش راديولوژي اورژانس، توسعه بخش جراحي سوانح و درمانگاه مرکزي، اختصاص 8 اتاق به کلينيک هاي تخصصي، توسعه فضاي ICU جراحي قلب و افزايش 10 تخت را از جمله اقدامات انجام شده در طول يک سال گذشته برشمرد.
دکتر محمد عباسي تشنيزي خاطر نشان کرد: اجراي اين طرحها موجب افزايش تعداد عملهاي آنژيوگرافي و قلب، کاهش زمان انتظار بيماران و درمان بيماران اورژانسي قلبي در کوتاهترين زمان ممکن و افزايش رضايت مندي بيماران شده است.
وي با اشاره به اينکه حفظ و نگهداري تجهيزات موجود، کاليبراسيون دستگاهها، جايگزيني و خريد دستگاهها و تکنولوژي جديد و پيشرفته از ملزومات هر بيمارستان به شمار مي رود افزود: در راستاي تهيه تجهيزات پزشکي بيمارستان با خريد، نصب و راه اندازي تجهيزات پزشکي سرمايه اي بالغ بر 60 ميليارد ريال تاثير بسزايي در بهبود روند تشخيص در درمان داشته است.
رئيس مرکز آموزشي پژوهشي و درماني امام رضا(ع) نصب و راه اندازي دستگاه سي تي اسکن 16 اسلايس، نصب و راه اندازي انرژکتور ICT انژيوگرافي به منظور جلوگيري از اعزام بيماران به مراکز درماني ديگر، نصب و راه اندازي دستگاه آنژيوگرافي قلب، دو دستگاه شتاب دهنده خطي، نصب و راه اندازي دستگاه C-RAM عروق، تحهيزات آزمايشگاهي مدرن را از جمله تجهيزات افزوده شده به اين مرکز برشمرد.
دکتر عباسي افزود: در حال حاضر قراردادهايي براي خريد دستگاهها و تجهيزات پزشکي جديد از جمله دياليز، ماشين بيهوشي، پمپ قلب و ريه، مانيتور بيمار، الکتروشوک، تشک مواج، سي تي اسکن 2 اسلايس و ونتيلاتور منعقد شده است.
وي راه اندازي سيستم نوبت دهي تلفني و اينترنتي به نشاني www.mums.ac.ir/emamrezaو لينک مستقيم nobat.mums.ac.ir و شماره تماس 8022400 در 10 خط را از اقدامات مهم اين مرکز به منظور رفاه حال بيماران و مراجعه کنندگان عنوان کرد و گفت: کاهش چشمگير ازدحام بيماران در ساعات اوليه صبح، کاهش زمان پذيرش بيمار تا ويزيت بيمار، افزايش رضايتمندي بيماران و پرسنل، کاهش هزينه هاي بيماران و افزايش پذيرش بيماران از جمله مزاياي اين طرح به شمار مي رود./ص

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار