فرماندارکرمانشاه گفت: فرهنگیان در انتخابات پیش رو حضور فعال داشته باشند.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرماندارکرمانشاه گفت: فرهنگیان در انتخابات پیش رو حضور فعال داشته باشند.

فضل الله رنجبر در نشست با اعضای انجمن اسلامی معلمان شهرستان کرمانشاه، با اشاره به لزوم ایجاد نشاط سیاسی در جامعه، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید همواره خواهان وجود شور و نشاط سیاسی در جامعه بوده و در این راه معلمان و فرهنگیان نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند.

وی افزود: فرهنگیان به‌عنوان بازیگران اصلی صحنه‌های مختلف  نشاط سیاسی در جامعه هستند و هرجامعه ای که از نشاط سیاسی و شور  و طراوات برخوردار باشد، دشمنان نمی‌توانند به مقابله با اهداف متعالی آن جامعه برخاسته و در مسیر آن مانع تراشی کنند.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: احزاب و جریانات سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا، ارکان اصلی نمود فضای نشاط انگیز سیاسی در جامعه هستند، در این راستا فرمانداری کرمانشاه جلسات مختلفی را با احزاب با گرایشات مختلف و متنوع سیاسی که در چار چوب قانون فعالیت می‌کنند برگزار کرده و این مسیر را ادامه خواهد داد.

وی افزود: همواره در تمام دوره‌های مختلف انتخابات این فرهنگیان هستند که سهم عمده ای در برگزاری قانونمند و با نشاط انتخابات داشته اند و امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز فرهنگیان با حضور فعال و گسترده خود انتخاباتی پر شور و با حضور حداکثری را رقم بزنند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید و  در راس آن دکتر روحانی همواره خود را مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری دانسته و رهنمودهای ایشان را فصل الخطاب تمام برنامه ها و امور می‌دانند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
با چه انگيزه اي اين شش ماه است اضافه كار ما پرداخت نشده است ما كاركنان ستادي اداره كل آموزش و پرورش لرستان چه گناهي كرده ايم ؟ چرا بعداز شش ماه اضافه كار ما پرداخت نمي شود ؟