رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرند، از برگزاری همایش یاوران وقف در فرهنگسرای شهرداری مرند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌الاسلام اجباری به برنامه‌های ویژه هفته وقف اشاره کرد و افزود: وقف، همدلی و همزبانی، وقف، قرآن، سنت نبوی و سیره ائمه اطهار، وقف، نهاد ممتاز دینی و اجرای امینانه نیات واقفین، وقف، تجلی مودت اهل بیت(‌سلام‌الله علیها) با تکریم امامزادگان، وقف و علوم و فناوری و نقش حوزه و دانشگاه، وقف، مشارکت‌های مردمی و وقف، بهره وری موقوفات و اقتصاد مقاومتی به عنوان شعارهای روزهای هفته وقف امسال تعیین شده‌اند.

جباری به برنامه‌های ویژه که قرار است در هفته وقف در شهرستان برگزار شود اشاره کرد و گفت: قرار است در طول این هفته با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند دیدار کنیم.

بنا به گفته وی مراسم ویژه نواختن زنگ وقف در مدارس و افتتاح ایستگاه همه واقف باشیم از برنامه‌هایی است که صبح روز اول و همزمان با آغاز هفته وقف اجرا خواهد شد.

جباری با اشاره به برگزاری نشست‌های صنفی با روحانیون و اساتید دانشگاه، فرهنگیان و مهندسان و سرمایه‌گذاران در هفته وقف گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها این است که آگاهی کافی در مورد وقف در اصناف مختلف بوجود آید.

رئیس اوقاف مرند در ادامه تشریح ویژه برنامه‌های هفته وقف، از برگزاری همایش یاوران وقف در فرهنگسرای شهرداری مرند خبر داد و افزود: در آخرین روز از هفته وقف نیز، برنامه اختتامیه گرامیداشت هفته وقف به همراه محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از قاریان برتر  در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

هفته وقف از 18 آذرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و در طول این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، ارائه عملکرد اداره اوقاف، تقدیر از اصحاب وقف و انعکاس اقدامات انجام شده در مورد موقوفات برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.