تاکنون بیش از یک هزار تن مسافر اسکان در چند مسجد شهر آوج و آبگرم اسکان داده شده‌اند که بیش از 5 هزار عدد اغذیه خوراکی به مسافران طی دو روز گذشته داده شده است.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فرماندار آوج افزود: با پیش‌بینی وضعیت هوا در روزهای گذشته از سوی اداره کل هواشناسی استان قزوین برگزاری دو جلسه مدیریت بحران در فرمانداری این شهرستان صورت گرفت.

علی‌اکبر سلیمانی اضافه کرد: تاکنون در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان آوج برف‌روبی، نمک‌پاشی و بازگشایی این محورها انجام گرفته که تردد به صورت عادی در حوزه استحفاظی این شهرستان در جریان است.

فرماندار آوج به اقدامات فرمانداری آوج طی روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: با همکاری جمعیت هلال‌احمر، شهرداری، راه و شهرسازی امداد و اسکان به مسافران در این محور مواصلاتی صورت گرفته است.

سلیمانی ادامه داد: تاکنون بیش از یک هزار تن مسافر در چند مسجد شهر آوج و آبگرم اسکان داده شده که بیش از 5 هزار عدد اغذیه خوراکی برای پذیرایی از مسافران طی دو روز گذشته داده شده است.

این مسئول بیان کرد: توزیع 390 تخته پتو به مسافران از سوی مدیریت بحران شهرستان آوج اهدا شده است.

فرماندار آوج تشریح کرد: از صبح امروز مسافران اسکان داده شده به شهر مقصد خود راهی شدند و در حال حاضر مشکل تردد در محورهای ارتباطی شهرستان آوج وجود ندارد.

سلیمانی با بیان اینکه در مسیر حوزه استحفاظی شهرستان آوج مسافران در حال تردد هستند، افزود: با همکاری راهنمایی و رانندگی این شهرستان، نیروهای راهداری و جمعیت هلال‌احمر در مسیرها در حال آمادگی کامل برای ارائه خدمات هستند.

این مسئول یادآور شد: با وزش بادهای تند در طول روز و سرمای بیش از حد تردد در این مسیرها تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر بوده و از تردد وسایل نقلیه بدون زنجیرچرخ ممانعت می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.