فرمانده تیپ 40 ارتش پیاده گفت: 25 آذر اردبیل میزبان یادواره یک‌هزار و 81 شهید والامقام ارتش خواهد بود که با حضور خانواده‌های آنها، مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ امیرمحمد مختاری‌فر افزود: به صورت رسمی برای این یادواره 2 هزار و 500 نفر را دعوت کردیم ولی حضور هموطنانمان در این یادواره آزاد است و از همین رو سالن 6 هزار نفری رضازاده برای پذیرایی از میهمانان این یادواره تدارک دیده شده است.

وی افزود: در این یادواره از همسر شهید، پدر و مادر و فرزندان شهدا و در صورت نیاز برادر و خواهر شهدا دعوت شده که مراسم تجلیل از هر شهید را برگزار خواهیم کرد.

امیر مختاری‌فر بیان کرد: این یادواره به نام یک شهید شاخص نیست ولی ما افتخار می‌کنیم که استان اردبیل شهدایی همچون خلبان جدی و ذاکر دارد که چون نگینی بر تارک شهدای ارتش می‌درخشد.

وی فعال بودن 6 کمیته برنامه‌ریزی، اجرایی، پشتیبانی، بانوان، کمیته امنیتی و کمیته مدعوین را یادآور شد و گفت: کارهای پشتیبانی برگزاری این یادواره در همه شهرستان‌ها انجام شده و کمیته‌هایی نیز برای کیفی برگزار شدن این مراسم شکل گرفته است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، یادواره ، شهدای ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.