رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت:‌ آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیل با تمامی تجهیزات، برای کمک به پژوهشگران و فناوران استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ گودرز صادقی در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل اظهار داشت: در چند سال گذشته سعی کردیم که یک فضای علمی و با جوی آرام و با نشاط را برای دانشجویان این دانشگاه فراهم کنیم تا با آسودگی خاطر بتوانند فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود در سطح بالایی انجام دهند و فرصت‌های رشد و نمو بیش‌تری برای اقدامات علمی فراهم شود.

وی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی برای تعالی علمی و پژوهشی دانشجویان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که در دهه فجر امسال نیز موزه تاریخ علوم و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی با تمامی تجهیزات و امکانات برای استفاده دانشجویان، محققان و فناوران به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی کردیم که دانشگاه محقق اردبیلی با گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود رتبه اول تولید علم را در میان دانشگاه‌های کشور با توجه به تعداد اعضای هیئت‌علمی کسب کند که این مهم دور از دسترس نیست.

صادقی تصریح کرد: فعالیت‌های دانش‌بنیان در ایجاد ارزش افزوده و نیز رونق اقتصادی برای استان اردبیل می‌تواند بسیار مؤثر باشد که خوشبختانه پارک علم و فناوری در استان اردبیل راه‌اندازی شده و دانشجویان می‌توانند در این حوزه‌ها فعالیت کنند.

وی بیان کرد: تولیدات دانش بنیان می‌توانند اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را نیز تأمین کنند چرا که ظرفیت دستگاه‌های دولتی برای استخدام بسیار محدود است و دانشجویان باید از آموزش مهارت‌های علمی غافل نشوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.