رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:کلنگ منطقه آزاد تجاری اردبیل در مساحت 41 هزار هکتار به زمین زده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت الاسلام حبیب برومند افزود: محدوده منطقه آزاد تجاری اردبیل شامل شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و گرمی می شود که با راه اندازی منطقه آزاد تجاری تحول عظیمی در پویایی اقتصاد منطقه صورت می گیرد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل و برخی از نمایندگان در پیگیری تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل تمام تلاش خود را انجام داده‌اند که امیدواریم این طرح هرچه زودتر در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل هفته آینده در مجلس شورای اسلامی

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام شده لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل هفته آینده برای تصویب به صحن مجلس شورای اسلامی می‌رود.

وی افزود: انتظار می‌رود با رایزنی‌های انجام شده توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی منطقه آزاد تجاری اردبیل تا هفته آینده با بیشترین آرا به تصویب برسد که این یک اقدام بسیار مهم و تاثیرگذار برای استان اردبیل است.

برومند با اشاره به اینکه امروز باید در مجلس شورای اسلامی تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل مورد رأی‌گیری قرار می‌گرفت، بیان کرد: به دلیل اینکه باید تمام طرح‌های منطقه آزاد کشور در یک روز بررسی شود این امر به هفته آینده موکول شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تلاش همه‌جانبه یکشنبه آینده طرح منطقه آزاد تجاری اردبیل در کمیسیون مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود که به احتمال زیاد سه‌شنبه منطقه آزاد تجاری اردبیل توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

وی گفت: بنده در این راستا با رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ام که این رایزنی‌ها بسیار موفقیت‌آمیز بوده و کلنگ این منطقه تا پایان امسال در منطقه به زمین زده می‌شود.

راه اندازی منطقه آزاد تجاری صادرات در اردبیل توسعه می گیرد

استاندار اردبیل گفت: با راه اندازی منطقه آزاد تجاری اردبیل صادرات در منطقه رونق می گیرد که این امر توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه را به دنیال خواهد داشت.

خدابخش بیان کرد: یکی از قولهای رئیس جمهور در سفر به اردبیل الحاق قسمتی از استان اردبیل به منطقه آزاد تجاری بود که با پیگیری های انجام شده توسط مسئولان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به احتمال زیاد منطقه آزاد تجاری اردبیل به تصویب می رسد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مزیتهای اساسی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد منطقه آزاد تجاری است گفت: با راه اندازی منطقه آزاد در اردبیل روند سرمایه گذاری داخلی و خارجی در منطقه سیر صعودی به خود خواهد گرفت.

محدوده منطقه آزاد تجاری اردبیل مشخص شد

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: محدوده منطقه آزاد تجاری اردبیل در شهرستانهای پارس آباد بیله سوار و گرمی مشخص شده است.

حجت الاسلام حبیب برومند بیان کرد: با برنامه ریزیهای انجام شده تابلوی منطقه آزاد تجاری اردبیل به زودی در منطقه مشخص شده نصب می شود تا عملیات اجرایی این پروژه عظیم در منطقه شروع شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.