رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: بررسی ظرفیت‌هایی که خالی مانده بود دلیل تاخیر اعلام نتایج مصاحبه با پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش است.

محمدحسن سلیمی جهرمی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش وپرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان : در خصوص دلیل تاخیر اعلام نتایج مصاحبه با پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش که قرار بود تا ۱۲ آذر ماه به سازمان سنجش ارسال شود، اظهار داشت: ظرفیت‌هایی خالی مانده بود که در حال بررسی آن هستیم و دلیل تاخیر در ارسال نتایج مصاحبه‌ها این موضوع است.

وی همچنین در خصوص هزینه‌‌های برگزاری دوره یک ساله آموزشی که مقرر شده است برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شود، گفت:  برآورد کل هزینه‌ها را دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده است اما هنوز تصمیمی برای میزان پرداختی پذیرفته شدگان گرفته نشده است.

سلیمی جهرمی در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص آخرین وضعیت پیگیری استخدام ۸۰۰ نفر در مدارس استثنایی، اظهار داشت: مسئولان سازمان آموزش و پرورش استثنایی درخواستی به سازمان مدیریت و برنامه ارسال کرده‌اند و هنوز جوابی از این سازمان دریافت نشده است.

انتهای پیام ./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۷ دی ۱۳۹۴
سلام...
چرا هیشکی جواب درستی نمیده؟؟آیا سازمانی نباید ب این مراحل نظارت کنه؟چندین هزار نفر هر روز با استرس وارد سایت سنجش میشن و خبری از اعلام نتایج نیس!و جالبتر اینه ک هیچ تاریخ دقیقی اعلام نمیشه ک این نشانه بی نظمی در وزارت آموزش و پرورش است!خداکنه یکی پیدا بشه پیگیر این خبر باشه