انتخابات منحصر به فردترین نشان از مردم سالاری دینی است و در آن باید منافع ملی را بر منافع جناحی ترجیح داد.

در انتخابات منافع ملی بر منافع جناحی ترجیح داده شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نماینده ولی فقیه گفت: امتیاز منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری دینی است به طوری که تعداد انتخابات ما به تعداد سالیان پیروزی انقلاب اسلامی است یعنی ما هر سال یک انتخابات داشته ایم. 

آیت الله ایمانی ادامه داد: در انتخابات باید منافع ملی را بر منافع جناحی ترجیح دهیم چرا که دشمنان به دنبال نفوذ در برگزاری انتخابات هستند.

وی بیان کرد: هیات اجرایی باید خطوط قرمز نظام را که فتنه و فتنه گران هستند بدانند و ناظران شورای نگهبان نیز بر هیات اجرایی نظارت کنند چرا که آنها متعهد به برگزاری انتخابات صحیح هستند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مسئولان کشور اقتصاد مقاومتی را در حد شعار ندانند افزود: رییس جمهور موضوع اقتصاد مقاومتی را برای دولت مهم و دولت را فرمانده اقتصاد مقاومتی دانست.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: دولت و مجریان آنها در استان ها باید بدانند که بیکاری مشکل عمده و مهم جامعه است و باید با برنامه ریزی مناسب اقتصاد مقاومتی را به اجرا در بیاورند.

وی اظهار کرد: ما باید به تاکیدات مقام معظم رهبری که همان اجرایی کردن اقصاد مقاومتی است توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس به سالروز شهادت آیت الله دستغیب اشاره کرد و گفت: آیت الله دستغیب از مفاخر و چهره های بزرگ استان فارس است و احترام این شهید بزرگوار را باید در ظاهر و باطن حفظ می کنیم.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.