هفته نوزدهم و پایانی دور رفت مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با برگزاری هشت دیدار به پایان می رسد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز، در یکی از بازی های هفته 19 ٬ زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود .

این بازی از ساعت 14 روز سه شنبه 24 آذرماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

شاگردان علی اصغر کلانتری تا پایان هفته هجدهم با کسب 37 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار دارند و با پیروزی در این بازی٬ عنوان قهرمانی نیم فصل را بدست می آورند.

در آنسوی میدان تیم صنعت نفت آبادان که کارلوس مانوئل سرمربی پرتغالی خود را برکنار کرده شرایط خوبی را سپری نمی کند و با کسب 24 امتیاز ٬ در مکان هشتم جدول رقابت ها قرار دارد.

فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هجدهم مسابقات میزبان خود آلومینیوم اراک را با تساوی یک -یک متوقف کرد و تیم صنعت نفت آبادان با یک گل میهمان خود داماش گیلان را شکست داد.

قضاوت دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و صنعت نفت آبادان را محمد حسین زاهدیفر و کمک هایش عبداله عبدالهی و احد سلطانی بر عهده خواهند داشت.

در دیگر دیدار های حساس هفته پایانی دور رفت رقابت های دسته یک فوتبال باشگاه های کشور تیم های خونه به خونه مازندران و پیکان تهران به ترتیب میهمان تیم های داماش گیلان و شهرداری اردبیل خواهند بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.