مدیر فنی تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز، از واریز شدن حق شرکت تیم دوچرخه سواری نیمه حرفه ای شهرداری تبریز در سال 2016 به UCI خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ هوشیار با اعلام این خبرگفت: رایزنی های هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با شهرداری تبریز برای تیم داری در این رشته و موافقت رئیس سازمان ورزش این مجموعه با درخواست هیات مواجه شده و همانند سال های گذشته حق شرکت به UCI واریز شده است.

هوشیار ادامه داد: مبلغ شش هزار یورو را به فدراسیون جهانی دوچرخه سواری واریز شده و از سال 2016 تیم شهرداری تبریز در تورهای آسیایی حضور پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر ظرفیت های بی بدیل و وسیع دوچرخه سواری در آذربایجان و تبریز، حضور دو تیم پتروشیمی و شهرداری در رقابت های مختلف داخلی و خارجی را لازم و ضروری برشمرد و گفت: این خطه از ایران اسلامی با توجه به سرمایه های انسانی فعال در این رشته مهیج ورزشی ظرفیت داشتن بیش از دو تیم را نیز دارد.

دبیر هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی از واریز حق شرکت تیم پتروشیمی در مسابقات بین المللی خبر داد و افزود: مبلغ مربوطه چند روز پیش توسط این باشگاه به UCI  واریز شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.