سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان با انتقاد از وضعیت داوری دیدار تیمش با شهرداری تبریز گفت: متاسفانه شاهد قضاوت خوبی در این مسابقه نبودیم.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیم ثامن‌الحجج خراسان در دیدار با شهرداری تبریز، اظهار کرد: برای پیروزی راهی این دیدار شده بودیم و تصورمان بر این بود که با این برد فاصله خوبی با حریفان نزدیک به خود ایجاد خواهیم کرد اما متاسفانه با روز خیلی خوب شهرداری تبریز مواجه شدیم.

وی با بیان این مطلب که شهرداری تبریز در خط سرویس و دریافت عالی کار کرد، افزود: بازیکنان من در این دیدار در زدن سرویس بسیار پراشتباه ظاهر شدند و نتوانستد همان نمایش همیشگی خود را ارائه دهند. در واقع باید اذعان کنم که تیم ما نسبت به حریف از لحاظ فنی ضعیف‌تر عمل کرد و بازنده شد.

وی با انتقاد از وضعیت داوری این دیدار ، عنوان کرد: اصلا اهل شکایت از داوری نبودم و نیستم و خیلی کم پیش می‌آید به داوری اعتراض کنم. اما باید بگویم بازی دیروز واقعا از لحاظ قضاوت کیفیت متوسطی داشت. متاسفانه کیوان عابدزاده از آن داورانی است که خیلی خشک و بی‌روح قضاوت می‌کند و از عهده مدیریت بازی هم به خوبی بر‌نمی‌آید.

قوچان‌نژاد با اشاره به این موضوع که لیگ امسال بسیار سخت و فشرده است و نمی توان هیچ دیداری را از قبل پیش‌بینی کرد،‌گفت: تیم‌ها بسیار به هم نزدیک هستند و حتی جدال بالای جدول که بین قدرت‌ها وجود دارد هم به هیچ عنوان قابل یش‌بینی نیست.

سرمربی تیم ثامن‌الحجج از عملکرد بازیکنانش در طول نیم‌فصل نخست ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به بضاعت تیممان در مهره و زمانی که تیم برای مسابقات بسته شد باید بگویم عملکرد خوبی داشتیم. البته ما توقع بیشتری از خودمان داریم و در تلاش خواهیم بود در ادامه مسابقات و در نیم فصل دوم نمایش بهتری داشته باشیم و در نهایت به آنچه شایسته آن هستیم برسیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار