سرمربی تیم والیبال گوهر کویر زاهدان از برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای بررسی مسائل تیمش در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم گوهر کویر زاهدان که روز گذشته آخرین دیدارش در مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال را مقابل آرمان اردکان برگزار کرد، امروز با حواشی متعددی روبه رو شد.
سفر بازیکنان با وانت و خودروی شخصی ، گرو گرفته شدن بازیکنان در هتل محل اقامتشان و عدم پاسخگویی مسئولان تیم شرایطی فراهم کرد تا اصغر نایینی سرمربی این تیم به همراه نفرات دیگری از کادر فنی راهی تهران و فدراسیون والیبال شوند تا مسئولان فدراسیون را از نزدیک در جریان مشکلات پیش آمده قرار دهند.
اصغر نایینی در پایان جلسه با محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به تهران آمدم تا شکایت‌نامه‌ای که بازیکنان تیم تنظیم کرده بودند به دست رییس فدراسیون برسانم و از وی بخواهم مشکلات تیم ما را مورد بررسی قرار دهد.
وی با بیان این مطلب که قرار است برای بررسی و تصمیم گیری نهایی،‌فدراسیون کمیته انضباطی تشکیل دهد، گفت: مقرر شده است در روز دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون و مسئولان تیم ما برگزار شده و به شکایت بازیکنان و وضعیت تیم رسیدگی شود.
نایینی با اشاره به زندانی شدن بازیکنان تیم گوهر کویر در هتل محل اقامتشان در یزد، گفت: تا زمانی که شخص داورزنی دستور نداده بود پولی از سوی باشگاه به هتل واریز نشد و به محض اینکه رییس فدراسیون با آنها تماس گرفت و دستور داد هزینه هتل را پرداخت کنند این اتفاق رخ داد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار