فرمانده پليس راه شمال استان گفت: سه دستگاه خودرو كه داراي خلافي بيش از 10 ميليون ريال بودند در جاده هاي فارس توقيف و به پاركينگ منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ «کسری سیروسی» ادامه داد: مأموران پلیس راه «جهرم» هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ را به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز، متوقف کردند. 

وی افزود: در استعلام به عمل آمده مشخص شد این خودرو دارای ۳۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۷۱ فقره تخلف است که بلافاصله خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد. 

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس خاطر نشان کرد: برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از ده میلیون ریال جلوگیری شده و به پارکینگ منتقل خواهند شد. 

سرهنگ «سیروسی» از توقیف دو دستگاه خودرو با خلافی بالای ده میلیون ریال توسط ماموران پلیس راه «قائمیه» خبر داد و گفت: این ماموران با انجام اقدامات کنترل ترافیکی یک دستگاه خودرو سواری «پراید» و یک دستگاه «کامیون» را به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز و خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کردند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: توقیف ، خودرو ، خلافی ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.