جهاد دانشگاهی تصمیم دارد در هفته پژوهش 4 پژوهشگر برتر را انتخاب کند.

عبدالرضا حاجیلری مدیر کل راهبری پژوهش و فناوری و رئیس ستاد پژوهش جهاد دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هفته ی پژوهش فرصت مناسبی را فراهم نموده است تا قدری دقیق تر به فعالیت  های صورت گرفته در عرصه مهم بپردازیم که بر اساس آن نتایج واکاوی ها، مسیر حرکت به سمت قله ی پیشرفت و ترقی را در جامعه پویا و در حال تحول خود را تلسیم نماییم.

وی ادامه داد:همچنین فرصتی است برای تقدیر و بر صدر نشاندن عزیزانی که در مسیر توسعه علم و فناوری و اعتلای ایران عزیز همه ی تلاش خود را در کمال فروتنی انجام دادند و می کنند.

حاجیلری با اشاره به پژوهشگران برتر بیان کرد:انتخاب پژوهشگران برتر با بهره گیری از شاخص های مربوطه همچون اجرای طرح، چاپ و ارائه مقالات علمی و تخصصی، چاپ کتاب های علمی، تجاری سازی فناوری و...بوده است.

وی نسبت به تدوین و طراحی فرم های مربوطه گفت:فرم های مربوطه برای معرفی کاندیداها، به واحد پژوهشکده ها و پژوهشگاههای جهاددانشگاهی ارسال می شود و در نهایت با گرد آوری اطلاعات مورد نیاز، فرایند امتیازدهی 4 پژوهشگر برتر انتخاب می شود.

وی در خصوص مدیران پژوهشی برتر تصریح کرد:کار بین سطوح مختلف مدیریت های پژوهشی جهاد شامل معاونین، مدیران گروه های پژوهشی و مراکز خدمات تخصصی ، اعضایی که از سوی واحد ها سازمانی معرفی و نسبت به تکمیل فرم اقدام کردند هستند.که در نهایت سه نفر به عنوان مدیر پژوهشی برتر انتخاب می شود.

رئیس ستاد پژوهش جهاد دانشگاهی در خصوص نشر تخصصی برتر افزود:از میان19 فصلنامه علمی – پژوهشی و 2 فصلنامه علمی–ترویجی جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری، یک فصلنامه به عنوان نشریه برتر بر اساس امتیازات کسب شده در شورای نظارت بر نشریات جهاد دانشگاهی انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد:از میان 19 مرکز رشد این نهاد یک مرکز به عنوان مرکز برتر انتخاب و از یکی از پارک های علم و فناوری سازمان نیز تقدیر به عمل می آید که فرآیند انتخاب این مرکز بر اساس نظر معاونت اشتغال و تجاری سازی و اشتغال فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی انجام پذیرفته است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار