چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش تهران در گفتگو با خبرنگار
حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تکلیف برنامه درسی هم جزئی از فرآیندهای یاددهی و یادگیری است و به تناسب نیاز دانشآموز برای تکمیل فعالیت مدرس ارجاع میشود و ما باید به دنبال این باشیم که تکالیف، که شامل فعالیت های جانبی پس از تدریس میشود، به اندازهای باشد که یادگیری در ذهن دانش آموز نهادینه و به ثبت برسد.
وی ادامه داد: روش تدریس معلمین ما رویکرد روش تدریس خلاق و پویا است و فعالیت بیشتر دانشآموز در این زمینهها، به جای آن که معلم متکلم وحده باشد، میتواند در توانایی و شکوفایی دانشآموز نقش موثری داشته باشد و برای فعال شدن دانشآموزان باید تکالیفی به آنها واگذار شود که میتواند شامل کارهای عملی، پژوهشی و مطالعاتی باشد که انواع آن ضروری و ترکیب مهمی را به وجود میآورد.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان
اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/