شبکه تهران شاخص‌های شهروندی را ارتقا می‌دهد.

آغاز فعالیت رسمی شبکه تهران از اوایل دی ماهبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رونمایی از نشان شبکه تهران با حضور احسان کاوه مدیر شبکه تهران، رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما، فضل‌الله شریعت‌پناهی مدیر شبکه یک، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند، سردار طلایی، خانواده شهدا و خبرنگاران در سالن مولوی همایشهای صدا وسیما برگزار شد.

احسان کاوه مدیر شبکه تهران گفت: خوشبختانه بنده در کنار مدیران استانی و شهری سازمان صدا و سیما فرصت خدمت‌رسانی را پیدا کردم. بر این اساس سازمان صداوسیما عزم خود را جذب کرده تا شبکه‌ای به نام تهران تأسیس شود. در ادامه با درایت مدیران رسانه و رئیس سازمان تأسیس شبکه استانی تهران کلید زده شد و این اتفاق رقم خورد.

وی ادامه داد: شبکه تهران باید پاسخ‌گوی رسانه‌ای مردم در استان تهران باشد. شهری که مملو از نشاط است.استان تهران مکانی است که شهر‌های اقتصادی و توان کاری در آن بسیارند و منابع وسیع زیادی در آن وجود دارد. تهران کلان شهری پیچیده و آیینه ای است که باید بدون عیب پاسخ‌گوی نیاز‌ها باشد و نقص‌های آن با کمک مردم و مسئولان رفع شود. ما در شبکه تهران اقدام به انعکاس نیاز‌های مردم می‌کنیم تا مردم و مسئولین دست به دست هم داده تا استانی زیبا داشته باشیم.

کاوه بیان کرد: شبکه‌ تهران شبکه‌ای تعاملی است. شبکه تهران مانند سکه ای است که یک روی آن مردم و روی دیگر مسئولین هستند. بنابراین تلاش مسئولین هم مدنظر است. ما همچنان در پیچیدگی‌های این شهر بزرگ نیازمند کمک مسئولان،بخصوص حمایتهای مالی آنان هستیم.

کاوه تصریح کرد: شبکه‌ تهران در اوایل دی به دید مخاطبان می‌نشیند، هدف از تأسیس شبکه تهران تبدیل شدن آن به یکی از سه انتخاب نخست مخاطبان دربین شبکه های تلویزیونی است. هدف بعدی نخستین انتخاب برای پیگیری رویداد‌های شهرتهران است.

وی ادامه داد: شبکه تهران با به رسمیت شناختن نیاز‌های مخاطبان و تأکید بر نیروی جوان به تولید برنامه پرداخته و شاخص‌های شهروندی را ارتقاء می‌دهد. همچنین در کنار سایر شبکه‌ها وظایف رسانه‌ای خود را انجام داده تا در کنار دیگر رسانه‌ها قرار بگیرد. بر این اساس نیاز است تا با فناوری به روز و در بستر پخش اچ دی با کیفیتی بالا برای تولید و توزیع  برنامه هاحرکت نماید.

وی خاطرنشان کرد: تکیه بر نیروی انسانی، فرهنگ‌سازی و چابک‌سازی با تکیه بر نیروی جوان از همه مهمتر حضور مخاطبان از اهداف اصلی شبکه تهران است. مخاطبان شبکه تهران باید مخاطبان مولدی رسانه‌ باشند تا در انعکاس آنچه در تهران می‌گذرد به یاری ما بیایند.

احسان کاوه ارزش‌های محوری شبکه تهران را اینگونه عنوان کرد: وفاداری در گفتمان، حمایت از نوآوری، یاد گیرندگی، تأکید بر کار‌آمدی کلیه وظایف شبکه، بلاغت در ارائه پیام، آموزش محوری، مسئولیت‌پذیری، حس استقلال، با پاسداشت زبان و لحن پیراسته فارسی از رویکردهای اصلی این شبکه است.

وی بیان کرد: بر این اساس نشان شبکه با حفظ شاکله‌ شهر و با اشاره  به مرکزیت تهران در استان و پایتخت کشور طراحی شده است.

در ادامه رونمایی از نشان شبکه تهران با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاونت شهرداری تهران و احسان کاوه و آقای شریعت‌پناهی مدیر شبکه یک سیما صورت پذیرفت.

مراسم با گرفتن عکس یادگاری از خانواده معظم شهدا و پخش یک کلیپ و اجرای یک ترانه توسط شاهین آرین به اتمام رسید.
 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار