رییس فدراسیون والیبال گفت: والیبال ایران به حدی در جهان پیشرفت کرده است که در نوع خود به یک برند جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دوره همایش برند با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و برخی کارشناسان ورزشی و کارشناسان تبلیغاتی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

 محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال ایران یکی از میهمانان این همایش بود. داورزنی در بخشی از صحبت‌هایش به پیشرفت والیبال ایران در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: والیبال امروز یه یک برند بین‌المللی در جهان تبدیل شده است و این اتفاق حاصل یک تلاش چندین ساله است.تبدیل شدن والیبال ایران به برند سبب شده است خیلی از کشورهای در حال توسعه که به دنبال پیشرفت در والیبال هستند، از ما درباره علل این رشد روزافزون سوال کنند.

وی ادامه داد: والیبال ایران به جایگاهی در جهان دست پیدا کرده است که درصد زیادی از کشورهای صاحب سبک در والیبال خواستار حضور در ایران و برگزاری اردوهای متعدد در کشور ما شوند. این نشانه خوبی است و امیدوارم در ورزش‌های دیگر هم شاهد چنین اتفاقات خوبی باشیم.

داورزنی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت در زمینه برند باید پیش از هر چیز از خود سوال کنیم که به دنبال چه چیزی هستیم و پس از آن بررسی کنیم که از چه روش‌هایی می‌توانیم اهداف خود را به واقعیت تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: انجام فعالیت‌های رسانه‌ای به تنهایی کافی نیست و باید بلکه باید زمینه فعالیت بیشتر درباره برندینگ در کشور فراهم شده تا شاهد اتفاقات خوب باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار