مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ثبت‌نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در قزوین آغاز شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛غلامرضا حقایق‌پور  اظهار کرد: خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین اعم از خواهران و برادران تا 30 بهمن ماه سال جاری می‌توانند در بیست و هشتمین دوره از مرحله شهرستانی مسابقات قرآن‌کریم ثبت‌نام کنند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت (تحقیق و ترتیل)، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت‌نام به کانون فرهنگی شاهد قزوین و بنیادهای شهرستان‌های تابعه استان قزوین مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: بیست و هشتمین دوره از مرحله شهرستانی مسابقات قرآن‌کریم در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله استانی مسابقات فوق راه پیدا می‌کنند.

حقایق‌پور ایجاد زمینه برای یادگیری تلاوت، فهم، تفکر و تدبر در قرآن‌کریم، ترویج، توسعه و نشر معارف قرآن‌کریم و تعالیم ائمه معصومین (ع) را از جمله اهداف برگزاری مسابقات فوق عنوان کرد.

این مسئول اضافه کرد: ارتقای سطح کمی و کیفی دانش قرآنی و آماده‌سازی برای حضور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی‌ و ایجاد زمینه برای انس و علاقه به قرآن‌کریم و معارف اسلامی اهل‌بیت (ع) برای عمل به دستورات آن از دیگر اهداف این مسابقات است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: همه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین در گروه سنی و مقاطع تحصیلی مختلف می‌توانند در بیست و هشتمین دوره از مرحله شهرستانی مسابقات قرآن‌کریم شرکت کنند.

وی یادآور شد: سال گذشته 900 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین در مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کرده بودند.


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهاي پيام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.