مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: در مناطق کوهستانی و ارتفاعات شمالی این استان بارش پراکنده برف، مه‌آلودگی و کاهش دید افقی برخی محورهای مواصلاتی و گردنه‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛آرش بهاروند احمدی افزود: از ساعات بعد از ظهر امروز با افزایش ابر در برخی مناطق این استان با بارش پراکنده برف مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه این موج ضعیف تا فردا بعد از ظهر از آسمان استان قزوین خارج می‌شود، افزود: در مناطق کوهستانی و ارتفاعات شمالی این استان بارش پراکنده برف، مه‌آلودگی و کاهش دید افقی برخی محورهای مواصلاتی و گردنه‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: از بعدازظهر روز جمعه 27 آذرماه سال جاری با کاهش ابر و بارش در این استان، دمای هوا نیز تا چند درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

بهاروند احمدی عنوان کرد: از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده سامانه هوای پایدار و آسمانی صاف برای استان قزوین پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول با اشاره به کمینه و پیشینه دمای هوا در شهر قزوین طی روز گذشته تشریح کرد: شهر قزوین در سردترین ساعات با 6 درجه سانتی‌گراد زیر صفر و در گرم‌ترین ساعات با 6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر از سوی ایستگاه‌های هواشناسی گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین به گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: شهر آوج در سردترین ساعات با 12 درجه سانتی‌گراد زیر صفر و شهر رازمیان با 10 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط این استان بودند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.