نماینده ولی فقیه و استاندار به مناسبت 25 آذر، سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قزوین بیانیه مشترکی صادر کردند.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ متن این بیانیه بدین شرح است؛

                                                  بسم الله الله ارحمن الرحیم

25 آذرماه سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به استان قزوین در سال 82 را باید حقیقتا  یک روز به یاد ماندنی و سرنوشت ساز در تاریخ پرفراز و نشیب مردم دیار دارالمومنین قزوین در دوران پس از انقلاب اسلامی به حساب آورد.

بدون تردید این سفر ارزشمند  وخاطره انگیز، آثار معنوی و مادی فراوانی برای استان به همراه داشت که تقویت وحدت و همدلی، انسجام و یکپارچگی، تقدم منافع دینی و ملی بر منافع حزبی و جناحی، پاسداشت و اعتلای مودت و برادری اسلامی، همکاری و تعامل بین گروه های مختلف سیاسی و اجتماع، مشارکت فعالانه در جهت ساختن استانی پیشرفته و برخوردار از عدالت از جمله درس ها، دغدغه ها و دستاوردهای معنوی و اخلاقی سفر معظم له در شرایط امروز جامعه ماست.

در کنار آن اجرا و بهره برداری از364 پروژه در سرفصل ها و بخش های مختلف با  اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان از جمله برکات و ثمرات شیرین مادی و اجرایی این سفر به استان قزوین بود.

ضمن گرامیداشت سالروز این سفر تاریخی و به یاد ماندنی از عموم مدیران و مسوولان، گروه ها و جریانات مختلف سیاسی و اقشار مختلف مردم انتظار می رود از بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی)  به عنوان نقشه راه و چراغی در همه جهت گیری ها، برنامه ها و فعالیت ها استفاده کردد و بهره برداری حداکثری را داشته باشند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهاي پيام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.