مدیر عامل موسسه‌ درمانی آستان قدس رضوی از راه‌اندازی بخش فیزیوتراپی دارالشفا امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سيد مهدی هاشمی‌نژاد گفت: این بخش مجهز به کاربردی ‌ترین دستگاه‌های روز شامل لیزر، ترکشن می باشد که برای راحتی بیماران در دو واحد آماده شده و تجهیزات و خدمات برای زنان و مردان به صورت مجزا ارائه می‌شود.

وی افزود: فیزیوتراپی یا باز پروری فیزیکی شاخه‌ای از علم پزشکی است که هدف از آن استفاده از روش‌های فیزیکی غیر تهاجمی برای بهتر کردن کارکرد سیستم حرکتی فرد و رساندن آن به وضعیت قبل از بیماری بوده است.

مدیر عامل مؤسسه‌ درمانی آستان قدس رضوی گفت: دستگاه‌های فیزیوتراپی در اين بخش طوری تنظیم شده‌اند که تنها عاملی برای کاهش درد نباشند بلکه با استفاده از ورزش‌ درمانی و حرکت‌های بروز، فرد را از مکانیزم درد در زندگی روزمره دور کنند.

هاشمی‌نژاد افزود: در این سیستم سعی می‌کنیم که پس از دوره‌ درمانی فیزیوتراپی به فرد آموزش دهیم که حرکات روزمره‌ خود را به شیوه ای اصلاح کند که عضو آسیب دیده کمتر دچار درد شده و سایر مفاصل نیز دچار درد و التهاب نشود.

وی گفت: بیشتر افرادی به فیزیوتراپی مراجعه می‌کنند که از فعالیت‌های روزمره دچار ضعف یا آسیب همراه با درد شده‌اند و پس از مراجعه به پزشک ارتوپد و با تشخیص وی به واحد فیزیوتراپی ارجاع داده می‌شوند.

مدیر عامل مؤسسه‌ درمانی آستان قدس رضوی افزود: به افرادی که دچار محدودیت‌های حرکتی شامل زانو درد و درد در مفاصل کوچک و بزرگ هستند توصیه می‌شود با مراجعه به فیزیوتراپی دارالشفاء امام رضا(ع) حداقل از مشاوره برای اصلاح سبک زندگی خود بهره ببرند.

خاطر نشان می شود ساعات کار این واحد همه روزه به جز ایام تعطیلات رسمی صبح 12 - 8 و عصر 20 - 15 است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.