معاون آموزشی دانشگاه بين المللی امام رضا(ع) از اجرای تفاهم نامه همکاری علمی- پژوهشی دانشگاه بين المللی امام رضا(ع) با دانشگاه های ملی عراق خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدعلی خليل زاده در نشست تخصصی با روسای دانشگاه های ملی عراق با اشاره به تفاهم نامه صورت گرفته در زمینه همکاری های علمی و پژوهشی گفت: برگزاری دوره های مشترک آموزشی در مقاطع آموزشی مختلف از جمله كارشناسی و كارشناسی ارشد، برگزاری دوره های آموزشی كوتاه مدت و تبادل دانشجو و استاد از موضوعاتی است كه در اين جلسه مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: مشهد به عنوان پايتخت معنوی كشور به نوعی مبدا و محل ترويج فرهنگ رضوی در كشور شناخته شده است و شيعيان ديگر كشورها نيز نگاه ويژه ای به مشهد مقدس دارند و اين فرصت مناسبی است كه با كشور عراق كه جمعيت قابل توجهی از آن را شيعيان تشكيل می دهند تعاملات و همكاری های بين المللی صورت گيرد.

معاون آموزشی دانشگاه بين المللی امام رضا(ع) گفت: اميدواريم اين شروع برای همكاری های بيشتر در زمينه های مختلف علمی بین دو كشور باشد كه نقاط قوت مشترک فراوانی وجود دارد كه به شكل گيری اين تعامل به صورت قوی و مداوم كمک خواهد كرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.