نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن به دنبال مخدوش کردن جایگاه رهبری و ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: منتخبین مجلس خبرگان باید با توجه به مصالح نظام، از جایگاه ولایت فقیه صیانت کنند.

وی با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان رهبری عامل بالاترین مشروعیت به نظام اسلامی است گفت: برای حفظ جایگاه ولایت فقیه، باید افرادی مؤمن، شجاع و مدافع ارزش ها به این مجلس راه یابند که تفکرشان مستقل از جریان های مختلف سیاسی بوده و دنباله رو گروه ها و جناح های خاص نباشند.

خطیب جمعه شهرکرد تصریح کرد: در انتخاب افراد برای نمایندگی مجلس خبرگان و همچنین مجلس شورای اسلامی باید به سوابق آنها توجه شود.

وی با بیان اینکه دشمن با شیوه های مختلف در پی ایجاد انحراف در نظام است گفت: مجلس خبرگان رهبری هم مورد توجه و هدف برنامه های دشمن قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت جایگاه رهبری و ولایت فقیه گفت: دشمن به دنبال مخدوش کردن این جایگاه برای انحراف در ستون اصلی نظام و شکستن خیمه انقلاب است.

حجت الاسلام نکونام در ادامه با اشاره به روز ملی مبارزه با خشونت و افراطی گری و با تأکید بر اهمیت وحدت میان شیعه و سنی گفت: باید چهره زیبای اسلام را به دنیا نشان دهیم، زیرا اسلام مظهر رافت است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.