مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور باابرازخوشحالی از حضور چهار نماینده استان کردستان در اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور گفت: کردستان یکی از قطب های اصلی بوکس کشور به شمار می رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،علیرضا استکی در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از اردوی تیم ملی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران، گفت: برگزاری اردوهای تیم ملی به منظور کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم با توجه به عملکرد خوب ورزشکاران کردستانی، یکی از چهار ورزشکار کردستانی شامل آرمین امجدیان، دانا اسماعیل زاده، سجاد یوزی و بهزاد کشاورزی بتوانند یکی از سهمیه ها را به دست آورند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز از وضعیت کنونی بوکس کردستان اعلام رضایت کرد و گفت: شرایط برای پیشرفت این رشته در استان با توجه به پتانسل ها فراهم است.

حامد جولایی در ادامه در بین اردو نشینان قرار گرفت و از نزدیک با آرمین امجدیان، دانا اسماعیل زاده، سجاد یوزی و بهزاد کشاورزی دیدار کرد و درخواست ها و انتظارات نمایندگان استان را در اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور مورد بررسی قرار داد.

در پایان مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تمامی تجهیزات مورد نیاز اردونشینان کردستانی را تقبل کرد و عنوان کرد در اسرع وقت نسبت به تهیه آن و ارسال به محل تمرینات تیم ملی اقدام خواهد شد.
جولایی در سفر دو روزه خود در راستای بررسی وضعیت ورزش استان با روسای فدراسیون های بسکتبال، کاراته، دوومیدانی و بوکس دیدار کرد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: تیم ملی ، قطب ، بوکس ، دیدار ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.