جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری همایش سراسری مجمع عالی بسیج برای نخستین باردر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، سردار سرتیپ دوم پاسدار "حمزه فلاح" جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان از برگزاری همایش سراسری مجامع عالی بسیج برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: اعضای و مدعوین همایش سراسری مجمع عالی بسیج ترکیبی از روسای مجامع عالی بسیج، هیئت رئیسه مجامع، معاونت های تخصص بسیج، رده های قشری سازمان بسیج، روسای کارگروه های 17 گانه بسیج هستند.

وی با بیان اینکه در همین راستا در استان کارگروهی 10گانه فعال شده است، افزود: این کارگروه شامل، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان، علمی و فناوری است.

سردارفلاح گفت: اعضای تشکیل دهنده کارگروه ها شامل نخبگان حوزه ها و اقشار مختلف هستند و روسای کارگروه ها را پزشکان، اساتید دانشگاه، روحانیون، دانشجویان نخبه تشکیل می دهند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس بیان کرد: این مجمع در مشهد بصورت ملی برگزار شده است و در سظح استان ها و شهرستان ها نیز در قالب کارگروه های تخصصی با تعداد 150 تا 200 نفر از نخبه های هر شهرستان برگزار می شود.

سردار فلاح افزود: در انتخاب رؤسای کار گروههای تخصصی در استان کردستان اساتید شجره طیبه صالحین استان نیز استفاده شده اند و نماینده ولی فقیه استان حجت الاسلام حسینی شاهرودی، نقش موثری داشته اند.

جانشین فرمانده سپاه به تشریح فعالیت های کارگروه کشاورزی پرداخت و گفت: این کار گروه به مشکلات بخش کشاورزی بخصوص در استان کردستان را که دارای ظرفیت های فراوانی است، می پردازد و راهکارهای مدرن با استفاده از تکنولوژی موجود را به منظور بهینه سازی منابع ارائه می دهد.

وی گفت: کارگروه های دیگر از جمله حقوق، خانواده و زنان، سلامت و بهداشت دارای اهمیت ویژه ای هستند و از هم اندیشی نخبگان این حوزه ها آسیب های موجود شناسایی شده و راهکارهای مناسب ارائه می دهند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.