مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 75 اکیپ راهداری با استقرار در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ویژه مناطق کوهستانی زمستان امسال به هموطنان در ترددهای روزانه خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت خواه افزود: راهداران ما شبانه‌روزی تلاش می کنند تا با بازگشایی مسیرها و سهولت تردد زمینه یک سفر ایمن و راحت را برای هموطنان فراهم کنند.

وی با بیان اینکه راه و شهرسازی استان اردبیل در حال حاضر با حضور بیش از 310 راهدار و بهره‌گیری از 215 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان مستقر می باشد، گفت: تمامی این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا در بهترین شرایط تردد سهل و راحت مردم به انجام برسد.

محبت‌خواه با بیان اینکه ما از ظرفیت 14 راهدارخانه نیز برای ارائه خدمات به راهداران بهره‌ گرفته و استفاده می‌کنیم،‌ افزود: بازگشایی جاده‌ها و نمک‌پاشی در اولین ساعات بارش برف و به کارگیری تجهیزات و امکانات موجود، فضایی را فراهم کرده تا رانندگان با ایمنی و خیال راحت در جاده‌های استان تردد کنند.

وی همکاری سایر دستگاه‌ها نظیر راهنمایی و رانندگی، پلیس راه و عوامل هلال احمر و اورژانس را در ارائه خدمات به هموطنان یادآور شد و گفت: تمام راهدارخانه‌های استان اردبیل به تجهیزات و امکانات مناسب مجهز شده‌اند و به مقدار کافی نیز نمک ذخیره‌سازی شده تا در مواقع ضروری امکان استفاده از این امکانات برای بازگشایی مسیرها فراهم شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.