رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه گفت: یکی از مشکلات موجود در فاز 5 این شهر معطوف به فقدان زیرساخت لازم برای احداث واحدهای مسکونی است که با تدابیر اتخاذ شده رفع و تامین آن در اولویت قرار دارد.

زیرسازی فاز 5 شهر جدید اندیشه برای احداث واحدهای مسکونی
غلامرضا سرآبادانی رئیس شورای شهر اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی در محدوده‌های فاز 5 اندیشه معطوف به فقدان زیرساخت لازم برای احداث و بنای واحدهای مسکونی می‌شد که خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده این مشکل رفع خواهد شد.

وی افزود: پیرو توافقی که میان کمیته امداد و شرکت عمران اندیشه حاصل شده زیرسازی های لازم برای ساخت واحدهای مسکونی در این منطقه در اولویت قرار گرفته است.

سرآبادانی گفت: استقرار نیروی انتظامی موسسات فرهنگی، مساجد، ادارات و نهادها مستلزم زیرسازی مناسب است که فقدان آن از سال‌های گذشته در محدوده فاز 5 احساس می شود که با توافق انجام شده بستر مناسب برای تامین چنین امکاناتی فراهم می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده، آسفالت معابر اصلی در فاز 4 و 5 است که با هدف ارتقا کمی و کیفی تردد و عبور و مرور در محورهای اصلی این منطقه عملیاتی شد.

سرآبادانی یادآور شد:‌ این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500میلیون تومان اجرایی شد که به طور یقین در جلب رضایت‌مندی هرچه بیشتر شهروندان موثر خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

برچسب ها: اندیشه ، احداث ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
ساخت مترو شهر جدید اندیشه
آخرین اخبار