اتمام تصویر‌برداری «پشت بام تهران» تا یک ماه آینده

تصویر‌برداری «پشت بام تهران» تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد و بعد از مجموعه «چک برگشتی» به روی آنتن می‌رود.

اتمام تصویر‌برداری «پشت بام تهران» تا یک ماه آیندهزینب تقوایی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» در خصوص آخرین وضعیت این پروژه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما تقریباً مراحل پایانی کار هستیم. در واقع آماده‌سازی کار، تنظیم موسیقی و ساخت تیتراژ از جمله کار‌هایی است که در حال انجام است. به طور کل تصویر‌برداری کار روز‌های آخر را سپری می‌کند.

وی بیان کرد: تصویربرداری «پشت بام تهران» تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد. از آنجایی که قرار است کار کمی زودتر به پخش برسد، همزمان با پخش تصویربرداری نیز ادامه دارد. در واقع  بعد از پخش مجموعه «چک برگشتی» مجموعه «پشت بام تهران» پخش خواهد شد. یعنی ظرف چند روز آینده این مجموعه به روی آنتن می‌رود.

وی در مورد موسیقی تیتراژ کار بیان کرد: تیتراژ این مجموعه با صدای خواننده همراه خواهد بود. اما ترجیح می‌دهم در چند روز آینده راجع‌ به آن صحبت کنم. لوکیشن‌هایی که هم‌اکنون مشغول تصویربرداری در آن‌ها هستیم، متعدد و پراکنده هستند. اکثر بازیگران نیز این روز‌ها درگیر کار هستند و جلوی دوربین می‌روند.

وی شرایط کنونی کار در مجموعه «پشت بام تهران» را اینگونه توصیف کرد و گفت: این روز‌ها به دلیل اینکه حساسیت کار از لحاظ کیفیت کار برایمان خیلی بالا بوده و قصد داشتیم که کار زودتر به آنتن برسد، درگیری مکانی‌مان بیشتر شده و به صورت فشرده کار کردیم. به علاوه سرما و برودت هوا به سختی کار اضافه کرده است و سختی شرایط بیشتر شده است. اما دوستان همکاری‌های لازم را دارند تا کار زودتر به پخش برسد.

اتمام تصویر‌برداری «پشت بام تهران» تا یک ماه آینده

تهیه‌کننده «پشت بام تهران» در مورد پیش‌بینی بازخورد‌ها نسبت به این مجموعه گفت: اول از همه مهندسی این کار بر اساس فیلمنامه صورت گرفته است. به این معنی که فیلمنامه درست باشد و به شکلی درست پردازش شود که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. مرحله بعد انتخاب بازیگر است که کارگردان با توجه به حساسیتی که در تولید کار داشته، سعی شده تا «پشت بام تهران» در مدیوم تلویزیون از استاندارد قابل قبولی برخوردار باشد.

اتمام تصویر‌برداری «پشت بام تهران» تا یک ماه آینده

وی افزود: تمام این تلاش‌ها صورت گرفته اما اینکه من پیشاپیش بگویم که مجموعه موفق و پرمخاطب است، کار درستی نیست؛ چرا که مخاطب باید آن را ببیند و بعد از پخش نظرات اعمال شود.

اتمام تصویر‌برداری «پشت بام تهران» تا یک ماه آینده

تقوایی در پایان عنوان کرد: تمام گروه تلاش کرده‌ که کار آبرومند و خوبی ارائه شود. اما مابقی کار به مخاطب بر می‌گردد و اینکه تا چه حد نظر آن‌ها جلب می‌شود.

گفتنی است؛ «پشت بام تهران» بعد از اتمام مجموعه تلویزیونی «چک برگشتی» شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار