اقلیمی: مربی تیم ملی کانوئینگ قایقرانی گفت:‌ اگر ریشه‌های قایقرانی در کشور قوی شود در آینده به نتیجه دلخواه می‌رسیم.

الیاس اقلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم بزرگسالان و جوانان کانوئینگ در هم ادغام شده و در مجموع 16 پاروزن برای حضور در تمرینات جدید دعوت کرده‌ایم که 3 پاروزن از تیم جوانان هستند.
 
وی افزود: باید در اردوی اول وضعیت پاروزنان سنجیده شود سپس برای اردوهای دوم پاروزنانی که از کیفیت بیشتری برخوردارند را نگه داریم.
 
اقلیمی در خصوص برنامه‌هایی که برای این تیم در نظر گرفته است، خاطر نشان کرد: مسابقه اصلی زیر 23 سال در بلاروس برگزار می‌شود که از مهم ترین مسابقه‌های پیش رو است، در برنامه‌های جدید باید جدی پیش برویم و ریشه ای کار کنیم زیرا کیفیت بازی پاروزنان قابل قبول نیست.
 
وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون 2 پاروزن رشته کانو را در تیم که از استان آذربایجان آمده‌اند و در ماده 200 متر 2 نفره پارو می زنند، این دوپاروزن نسبت به بقیه شرایط بهتری دارند اما باید روی آنها نیز کار کرد.
 
مربی تیم ملی کانو قایقرانی در ادامه یادآور شد: هنگامی که دنیا مالی رئیس فدراسیون شده بود، پاروزنان خوبی داشتیم اما به علت اینکه گاهی مربیان می‌خواستند خودی نشان دهند به پاروزن در تمرینات فشار می آوردند که اثرات بسیار مخربی داشت و بی‌برنامه‌گی‌ها باعث شد مجبور شویم در آب های آرام برای قوی تر شدن از نو شروع کنیم.
 
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه وضعیت مالی فدراسیون خوب نیست و بودجه هم ندارد دستش خالی است، زیرا تعداد رشته‌هایی که فدراسیون در آن فعالیت می کنند زیاد است.
 
انتهای پیام/
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار