مسئول استانی دفاتر در استان در این تجمع گفت: امروز برخورد با بیانات رهبر انقلاب و امام خمینی به گونه ای شده است که سخنان این دو بزرگوار سرلوحه فکر و عمل بسیاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج حجت الاسلام مقدم افزود: در حقیقت با وقوع انقلاب اسلامی مهجوریت جامعه شیعه از بین رفت و فکر و عمل بسیاری تحت تاثیر اندیشه های معصومین و در ادامه آنها امام و رهبر اسلام قرار گرفته است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه یاسوج حوادث اخیر نیجریه را نتیجه وقوع بیداری اسلامی دانست و گفت: ظهور اندیشه های امام خمینی در نیجریه و دیگر بلاد اسلامی باعث ترس و وحشت استکبار جهانی شده است و نمی توان چنین جنایتی را نتیجه سیاست های صهیونیست ها و آمریکای جهانخوار ندانست.

مقدم با اشاره به فعالیت های شیخ زکزاکی اظهار داشت: در نتیجه فعالیت های این چهره اندیشمند و انقلابی می بینیم که روز اربعین 5 میلیون نفر تجمع کرده و در سوگ امام حسین می گریند و همین حرکات زمینه وحشت استکبار را فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه الحق شیخ زکزاکی در نیجریه همان سید حسن نصرالله در لبنان است گفت: تلاش های نرم و متواضعانه شیخ در نیجریه مانند همین خون دادن جمعی در روز عاشورا تواسط شیعیان نیجریایی زمینه گرایش مردم به این شخصیت و تشیع را فراهم آورده است.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان نامه های مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی را حرکتی جدی در جهان امروز دانست و تاکید کرد: بازتاب های نامه های ایشان نشان می دهد این اتفاقات و نفوذ انقلاب اسلامی در اذهان و دل های مردم تن استکبار جهانی را می لرزاند.

در ادامه  دانشجویان با قرائت بیانیه پایانی تجمع جنایات دولت نیجریه در حق شیعیان را محکوم کردند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.