در آینده نزدیک صورت می‌گیرد؛

تبدیل45 هکتار از زمین‌های منطقه یک به فضای سبز

شهردار منطقه یک با تاکید بر اینکه در حال حاضر نقطه‌ای از ارتفاعات خالی از فضای سبز نیز گفت: تا چند روز آینده 42 هکتار از زمین‌های منطقه یک به فضای سبز تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در دویست و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز (سه شنبه) در تالار شورا برگزار شد با اشاره به این که در آینده نزدیک 45 هکتار از زمین‌های منطقه یک به فضای سبز تشکیل می‌شود، اظهار داشت: نقطه‌ای از ارتفاعات این منطقه خالی از فضای سبز نیست.

وی با بیان اینکه تا به امروز تابع طرح تفصیلی و سند بالا دستی بوده‌ایم، افزود: بالغ بر 500 میلیارد تومان برای خرید باغات این منطقه هزینه و همچنین تا به امروز 62 پارک به این منطقه اضافه کردیم.

شهردار منطقه یک با اشاره به صحبت‌های معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اتاق‌های در محله گلاب دره که به صورت غیر قانونی ساخته می‌شود، تاکید کرد: اگر تخلفی در این محله صورت گرفته شده باشد آن را بررسی خواهیم کرد.

یزدانی تصریح کرد: طبق آمارهای موجود 93 درصد از فاضلاب منطقه یک به شبکه وصل شده‌اند و 7 درصد باقی مانده مربوط به ناحیه 3 است که به زودی آن‌ها را به شبکه متصل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون سرانه‌ ی رود دره‌ها هم اکنون 70 درصد است، یادآور شد: ما در محله درکه و چیذر هم سرانه‌ها را افزایش خواهیم داد.

شهردار منطقه یک با اشاره به ارتباط خوبی که با شورایاران دارند، گفت: در تمام جلسه‌های این منطقه موسسات فرهنگی ،NGOها و شورایاری‌ها هم حضور دارند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار