یک نخبه قرآنی می گوید افراد با بهره گیری از تعالیم آن مسیر زندگی خود را به سوی موفقیت سوق دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛یک نخبه قرآنی می گوید افراد با بهره گیری از تعالیم آن مسیر زندگی خود را به سوی موفقیت سوق دهند.

محمدسعید ساری‌‌اصلانی در حاشیه مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: حضور قرآن در زندگی افراد جامعه را به سوی زندگی سعادتمندانه رهنمون می‌سازد.

وی افزود: بسیاری از مشکلات موجود در جوامع امروزی ناشی از نشات دور شدن از قرآن است و زندگی در سایه تعالیم قرآن کریم می‌تواند نقش مهمی در حل مسائل و مشکلات زندگی داشته باشد.

ساری اصلانی از همه افراد جامعه و به ویژه جوانترها خواست تا قرآن را در زندگی خود وارد کرده و با بهره گیری از تعالیم آن مسیر زندگی خود را به سوی موفقیت سوق دهند.

ساری‌اصلانی با اشاره به ظهور و بروز ابزارهای ارتباط جمعی، گفت: در عصر کنونی که موسوم به دهکده جهانی است و اطلاعات در زمان کوتاهی در اختیار افراد قرار می‌گیرد، برنامه‌ریزی برای پرداختن به موضوعات قرآنی از سوی مسئولین فرهنگی با سرعت و هزینه کمتری انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر چنین برنامه‌ریزی هایی در  اولویت‌ کار مسئولان قرار بگیرد می‌توان جامعه را از بسیاری از خطرات در امان نگه داشت.
این شرکت کننده کرمانشاهی در مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم که چندین بار به عنوان نفر برگزیده مسابقات استانی انتخاب شده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.