تمرین فردای آبی‌پوشان تهرانی تعطیل اعلام شد.

تمرین فردای آبی‌پوشان تعطیل شد/ دو بازیکن خارجی در تیررس استقلالی‌ها
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آبی‌پوشان تهران بعد از برد در مقابل تیم تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز ک تمرین ریکاوری را در دستور کار خود قرار دادند و با توجه به صلاحدید کادر فنی تمرین فردای استقلالی‌ها تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازند.

قرار است تمرینات استقلالی‌ها از روز جمعه برای آمادگی هر چه بیشتر در مقابل تیم سیاه‌جامگان در هفته شانزدهم لیگ برتر تمرینات خود را از سر بگیرند بنابراین بازیکنان تیم فوتبال استقلال روز جمعه ساعت 12:30 در کمپ مرحوم حجازی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

** دو بازیکن خارجی در تیررس آبی‌پوشان
با توجه به آغاز فصل نقل‌و‌انتقالات نیم فصل دوم مسئولان باشگاه استقلال نیز در صدد هستند بازیکنان مورد نیاز پرویز مظلومی سرمربی تیم خود را برای نیم فصل دوم جذب کنند.

گفتنی است دو بازیکن خارجی مورد نظر، آبی‌پوشان هستند که افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال CD بازی این دو بازیکن را در اختیار مسئولان دیگر قرار داده تا از این مسئولان از هر لحاظ بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهند.

بازیکنان خارجی بعد از مذاکرات اولیه و البته بعد از مورد تایید مسئولان استقلالی برای تست‌های پزشکی راهی ایران می‌شوند تا در صورت تایید رسمی قرارداد خود را با آبی‌پوشان منعقد کنند.

به طور کلی آبی‌پوشان تهرانی در فصل نقل‌و‌انتقالات به دنبال مذاکره با بازیکنان داخلی و خارجی هستند تا در نیم فصل دوم با قدرت هر چه بیشتر در مقابل حریفان ظاهر شوند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار