یکی از بزرگترین مجموعه های توانمند کشوردراجرای پروژه های بزرگ عمرانی کرمانشاه مشارکت می کند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: قرارگاه خاتم الأنبیاء از بزرگترین مجموعه های توانمند کشور دراجرای پروژه های عظیم و پیچیده است.
 
مهندس نیک کردار گفت: با توجه به توافق اولیه به عمل آمده از قابلیت های این قرارگاه در اجرای پروژه های بزرگ استان بهره می گیریم.

وی اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء پس از پایان جنگ تحمیلی به شکل جدی در روند توسعه و سازندگی کشور وارد شده است و کارها و پروژه های عظیمی را در حوزه های مختلف نفت و گاز، سدسازی، ساخت نیروگاه ها و احداث تونل انجام داد. پروژه هایی که شرکت های خارجی شانسی برای اجرایی شدن آن ها قایل نبودند.
 
 وی افزود: طی این چند سال که ایران در شرایط سخت تحریم قرار داشت و توان مالی کشور تضعیف شده بود، قرارگاه خاتم الانبیاء وارد عرصه شد و به دولت در انجام پروژه های بزرگ کمک کرد.
 
مهندس نیک کردار ادامه داد: مجموعه این فعالیت ها ثابت کرد این توانمندی در کشور وجود دارد که می تواند حتی در شرایط تحریم نیز روند پیشرفت آن متوقف نشود.
 
معاون عمرانی استاندار گفت: با توجه به این پیشینه درخشان به دنبال بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های قرارگاه خاتم الأنبیاء در پروژه های بزرگ عمرانی استان هستیم.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: کرمانشاه ، مشارکت ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.