فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از آماده بهره‌برداری شدن فاز 15 و 16 پارس‌جنوبی ظرف چهار تا پنج ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از آماده بهره‌برداری شدن فاز 15 و 16 پارس‌جنوبی ظرف چهار تا پنج ماه آینده خبر داد.

سردار عبادالله عبداللهی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با استانداری کرمانشاه، با این اینکه این قرارگاه پس از پایان دوران دفاع مقدس وارد عرصه سازندگی شد، اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) امروز یکی از بازوان توانمند کشور است که با دارا بودن نیروهای متخصص و تجهیزات منحصر به فرد و بی‌بدیل در خاورمیانه در حوزه‌های مختلف و در کل استان‌ها فعالیت می‌کند.

وی اشاره‌ای به  فعالیت‌های این قرارگاه در حوزه نفت و گاز داشت و افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بزرگترین پالایشگاه‌های گازی کشور را در اختیار دارد و بزودی و  ظرف 4 تا 5 ماه آینده فاز 15 و 16 پارس‌جنوبی با ظرفیت تولید روزانه 52 میلیون مترمکعب آماده بهره‌برداری است،عبداللهی افزود :  طولانی‌ترین خطوط لوله انتقال نفت و گاز توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در کشور ایجاد شده است، ضمن اینکه در خصوص زیرساخت‌های ریلی و سدها نیز گام‌های بزرگی توسط این قرارگاه در کشور  برداشته شده است.

عبداللهی در ادامه با اشاره به اجرای 21 پروژه در استان کرمانشاه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: این پروژه‌ها در استان ساخته شده و یا در حال ساخت هستند.

انتهای پیام/س




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.