قایقران تیم ملی معلولین که با کسب عنوان ششم مسابقات جهانی ایتالیا به عنوان اولین قایقران ایران جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو را به دست آورد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛قایقران تیم ملی معلولین که با کسب عنوان ششم مسابقات جهانی ایتالیا به عنوان اولین قایقران ایران جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو را به دست آورد، گفت: سخت تلاش می کنم تا بتوانم اولین مدال قایقرانی ایران در این بازی‌ها را به نام خودم ثبت کنم.
 
شهلا بهروزی راد ۲۸ مردادماه در فینال کلاس LTA مسابقات جهانی ایتالیا در میلان و در رقابت با قایقرانانی از روسیه، آمریکا، فرانسه، رومانی، استرالیا، ایتالیا، انگلستان و کانادا با کسب رکورد ۵۳/۸۰۱ ثانیه در رده ششم جهان قرار گرفت و بدین ترتیب برای نخستین بار در طول تاریخ، قایقرانی معلولان ایران را صاحب سهمیه پارالمپیک کرد.

 بهروزی راداعلام کرد: مسابقات جهانی آلمان یک مرحله از مسابقات گزینشی برای پارالمپیک به حساب می آید و در واقع شبه ‌پارالمپیک است.

 خیلی از قایقرانان برای کسب سهمیه در این مسابقات شرکت خواهند داشت. علاوه بر من آقایان نادر عیوضی و اسلام جاهدی هم که نتوانستند از رقابتهای جهانی ایتالیا صاحب سهمیه شوند به این مسابقات اعزام می‌شوند تا شانس خود را برای کسب سهمیه امتحان کنند اما من شخصا دراین رقابتها مدال‌آوری را هدف قرار داده‌ام تا به این واسطه برای پارالمپیک ریو به لحاظ روانی آماده‌تر شوم.

 وی با یادآوری اینکه زیر نظر مسعود مهدوی نیا، جلسات تمرینی خود را در دریاچه آزادی سپری می کند، گفت: هیچ قولی برای مدال آوری در برزیل نمی‌دهم اما به همه این اطمینان را می‌دهم سخت تمرین خواهم کرد چون به شدت می‌خواهم اولین مدال قایقرانی ایران در پارالمپیک را به نام خودم ثبت کنم.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.