دیدار دو تیم گوهر کویر زاهدان و کاله در حالی امروز برگزار خواهد شد که بازیکنان غیربومی تیم زاهدان به میدان نخواهند رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال در حالی عصر امروز برگزار خواهد شد که  برگزاری یکی از 6 دیدار امروز در هاله‌ ای از ابهام قرار داشت.

تیم والیبال گوهر کویر زاهدان که مدتی است درگیر مشکلات متعدد شده است، طبق برنامه سازمان لیگ این هفته میزبان تیم کاله مازندران خواهد بود. به نظر می‌رسد دیداری که برگزاری آن به قطعیت نرسیده بود،‌ قرار است امروز از ساعت 17 در زاهدان برگزار شود.

این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که مسئولان تیم زاهدان تصمیم گرفته‌اند در این دیدار تنها از بازیکنان بومی خود استفاده کند. حتی کادر فنی غیر بومی این تیم  نیز در این دیدار روی نیمکت نخواهند بود و تیم گوهر کویر را دستیار سوم اصغر نایینی  که اهل استان سیستان و بلوچستان است، هدایت خواهد کرد!

یکی از بازیکنان غیربومی تیم گوهر کویر زاهدان که علاقه‌ نداشت نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار ما،‌ گفت: چند روز قبل یکی از بازیکنان پیامکی از مدیر عامل تیم دریافت کرد که در متن این پیام عنوان شده بود که نیازی به حضور بازیکنان غیر بومی در این دیدار نیست و گوهر کویر با ترکیب بازیکنان استان به مصاف کاله خواهد رفت.

هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال عصر امروز با برگزاری 6 دیدار در تهران ،‌زاهدان، مشهد، ورامین و یزد  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار